SFK Flygklubb

Siljansnäs FK en gemytlig klubb med trivsam timrad klubbstuga med komplett kök, storstuga med öppen spis, TV, dator, trådlös Wi-Fi, dusch och toalett, enkla övernattningsstugor, camping samt sommartid bastuhus/duschar. Hotell, stugbyar och familjecamping med bad inom 3 km.
Siljansnäs FK är en del av:

(klicka)

« Årsmötet flyttas ytterligare! Nytt datum 19:e juni 16:00 | Main | »
torsdag
jul232020

Inget Kräftis eller Fly-In 2020!

Vi beklagar! Dels hade vi redan problem att skapa en stab för centrala administrationen, och när se'n Covid19 dräpte återstoden av förhoppningar är det bara att kasta in handduken för 2020.

Det enda Siljansnäs kan erbjuda är fin asfalt, nyklippt men bumpigt stråk, toaletter/dushar, (viss) tillgång på 91/96UL och 100LL (Swish!).

Alltså: Klubbstugan är stängd enligt riksorganisationernas rekommendationer.

INGEN radiopassning, ingen mat, inga kräftor, ingen glass, ingen läsk, ingen AirBus till förläggningar... :-(

"Spontan" samling har vi förstås inget emot, men vi beklagar att det då må bli med egen picnic-korg.

Med förhoppningar på bättre tider! :-)

Reader Comments

There are no comments for this journal entry. To create a new comment, use the form below.

PostPost a New Comment

Enter your information below to add a new comment.

My response is on my own website »
Author Email (optional):
Author URL (optional):
Post:

Some HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>