SFK Flygklubb

Siljansnäs FK en gemytlig klubb med trivsam timrad klubbstuga med komplett kök, storstuga med öppen spis, TV, dator, trådlös Wi-Fi, dusch och toalett, enkla övernattningsstugor, camping samt sommartid bastuhus/duschar. Hotell, stugbyar och familjecamping med bad inom 3 km.
Siljansnäs FK är en del av:

(klicka)

« Maintenance work of grass strip | Main | Stråket (14L/32R) öppet igen »
måndag
maj082023

Årsmöte 2023 - Lördag 13:e Maj Klubbstugan

Den 13:e maj är det dags för årsmöte i SFK.

Tidpunk: 1600
Plast: Klubbstugan

Klubben medlemsregister är under migrering till MyWebLog varför ingen betalningsinformation om medlemsavgifter ännu skickats ut till medlemmarna. Det har även varit problem med klubbens websida och mail vilket medfört att klubben inte kunnat skicka ut någon information förrän nu.

Angående medlemsavgifter så har några medlemmar betalat sin medlemsavgift för 2023. Klubben saknar dock fortfarande medlemsavgifter från den stora skaran medlemmar. Medlemmar som ännu inte betalt sin medlemsavgift gör det enklast via BG eller Swish. Medlemsavgiften ligger på 400 SEK.

Bankgiro: 731-1566
Swish 123 000 4812